SEO оптимизацията се промени и еволюира към по-добро. Като индустрия, старите начини на мислене вече не служат на това, което правим, така че е въпрос на време да се оттървем от тях.
Ролята на SEO услугите сега е различна в сравнение с това, което беше преди години. Ролята на SEO оптимизаторите, сега се е превърнала в по-разнообразна, виждайки ни да изпълняваме задачи, като например развитие на бранда, разрастване на общества, повишаване броя на потребителите, и напрягане на нашите творчески и аналитични мускули. Ролята на SEO фирмите, сега е да помага за създаването и развитието на бизнес.
Новите роли, които се зародиха от еволюцията на SEO-то, трябва да бъдат отразени в нови начини на мислене, когато става въпрос за справяне с клиенти и опериране главно като бизнес.
Старото мислене: Искам съдържанието ми да стане вирусно.
Новата мантра: Как мойто съдържание може да бъде от най-голяма полза за потребителите.
Вашето мислене винаги трябва да бъде за това как да предоставите ценно съдържание на потребителя. Вместо да правите неща за вас, то трябва да ги правите за вашите клиенти.
Вашето мислене винаги трябва де е за стойност, вместо тактики как съдържанието ви да стане вирусно. Това трябва да е така защото, за да станете вирусен, не е нещо наистина необходимо, само около 0.001 процент от произведеното съдържание се счита за „вирусно“. За да стане нещо вирусно, вие се нуждаете от много споделяния и отзвук, но това изисква съвсем различен начин на мислене.
Ако искате да произвеждате такова съдържание, вие трябва да отделите време в изследване на потребителското мислене, начин на пазаруване и онлайн браузване. Разберете техния процес на действие и се опитайте да намерите начин да им предоставите ценност.
Старото мислене: Кой е най-новия и добър инструмент/директория/тактика
Новата мантра: Няма сребърни куршуми
Няма преки пътища за дългосрочен успех в SEO оптимизацията. Колкото повече и да си мечтаем, че има, то просто няма!
Има много хора, които се опитват да намерят някакви нови тактики или инструменти, които ще позволят да се генерират супер бързи и ефективни SEO резултати, но просто няма такива.
Ако искате успех в тази индустрия, трябва да предприемете дългосрочна стратегия. Разбира се, съществуват инструменти и някой стратегии, които работят по-добре от други, но това е всичко. Те са, инструменти и стратегии, които само могат да допълват цялостните SEO усилия.
Често срещана тенденция в тази индустрия, за съжаление на много хора, е да се прекалява с някои техники.
Например, гост постинга беше една от стратегиите, която бе приветствана много добре и беше успешна, но много хора я използваха до точката, когато тя обезцени цялата индустрия.
Вашата стратегия трябва да е тази, която винаги носи стойност. За да се случи това, вие се нуждаете от цял набор от тактики, които ще генерират добри резултати.
Старото мислене: Колкото повече съдържание слагате, толкова по-добре.
Новата мантра: Всичко е въпрос на качество.
Всичко, което правите трябва да е качествено.
Избягвайте навика да публикувате съдържание всяка седмица, просто защото така са ви казали. Вместо това, публикувайте само тогава, когато чувствате, че имате супер полезно съдържание за публикуване, което ще бъде полезно за хората, които ще го четат.
Доста по-добре е да публикувате един звезден пост на месец, отколкото два поста седмично със средно качество.
Старото мислене: Но мойте конкуренти, които са над мен в класирането, все още го правят (черните SEO практики)
Новата мантра: Съсредоточете се само върху дългосрочни устойчиви усилия
Умното нещо, което трябва да се прави при SEO оптимизацията е да се фокусира на дългосрочни устойчиви резултати. Може да бъде смущаващо, когато вашите конкуренти ви надминават в класирането и е очевидно, че използват не толкова добри SEO практики. Лесно е да поискате и вие да използвате същите техники, но трябва да издържите на изкушението. В реалноста, рано или късно, Гугъл ще се справи с тях и те ще бъдат санкционирани.
Именно заради това е важно да предприемете дългосрочно SEO. Вместо да се присъединявате към конкурентите си, използвайки „кучешки“ техники, е далеч по-добре да използвате честни техники и да генерирате успешни и дългосрочни резултати.
Старото мислене: Аз мразя Гугъл!
Новата мантра: Ако искаме да играем в пясъчника на Гугъл, нека направим техните правила да служат в наша полза.
Лесно може да се се опълчите срещу Гугъл, поради факта, че те са по благосклонни към големите бизнеси, за сметка на малките предприятия. Обаче този начин на мислене е непродуктивен, до голяма степен не е вярно и няма да помогне да постигнете вашите цели.
Гугъл е страхотна търсеща машина, която не може да бъде игнорирана. Те предоставят страхотни резултати за всяко търсене и те винаги се опитват да намерят начини да подобрят потребителското преживяване, следователно за което хората все още ги използват.
Ако искате Гугъл да работи във ваша полза, най-доброто, което може да направите е да играете по правилата на Гугъл. Гугъл се фокосира върху сайтове, които най-много помагат на потребителите и им предоставят страхотно потребителско преживяване. Така че, вместо да се фокусирате върху някой „кучешки тактики“ или да се ядосвате на Гугъл, по-добре се фокусирайте въхру това да направите техните правила да работят във ваша полза.
Например, вземете пример защо Гугъл са толкова популярни. Те осигуряват страхотно и лесно преживяване за свойте потребители, ето защо и имат такъв голям пазарен дял. Ето че фокусирайки се върху това да направите потребителя си доволен, допринася успех.
Заключение:
SEO оптимизацията като индустрия се промени. Ролята на фирмите предоставящи SEO услуги се промени.
Специално, нашето мислене трябва да се отрази на промените, които заемат място, за да можем по-добре да обслужваме нашите клиенти и да стоим от добрата страна на Гугъл.
С приемането на тези нови мантри ние ще направим индустрията много по-добра и ще направим повече клиенти доволни.